https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search/
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search-translated/
https://www.ipon.nl
Begin je zoektocht hier...
Laden...
We laden de resultaten voor je zoekterm
gevonden voor je zoekterm
Aan het zoeken...
Bekijk alle resultaten
Er werden geen resultaten gevonden voor je zoekterm
resultaat gevonden voor je zoekterm
resultaten gevonden
Zoekresultaten aan het laden
Aan het zoeken...
Kennisplatform
Vakbeurs
Adverteren
Contact
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search/
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search-translated/
https://www.ipon.nl
Begin je zoektocht hier...
Laden...
We laden de resultaten voor je zoekterm
gevonden voor je zoekterm
Aan het zoeken...
Bekijk alle resultaten
Er werden geen resultaten gevonden voor je zoekterm
resultaat gevonden voor je zoekterm
resultaten gevonden
Zoekresultaten aan het laden
Aan het zoeken...
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search/
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search-translated/
https://www.ipon.nl
Begin je zoektocht hier...
Laden...
We laden de resultaten voor je zoekterm
gevonden voor je zoekterm
Aan het zoeken...
Bekijk alle resultaten
Er werden geen resultaten gevonden voor je zoekterm
resultaat gevonden voor je zoekterm
resultaten gevonden
Zoekresultaten aan het laden
Aan het zoeken...
Home
Berichten
IPON Magazine
Thema’s
AI in het onderwijs
Blended learning
Digitale geletterdheid
Digitale leermiddelen
Innovatie
Privacy & beveiliging
Professionalisering
Sectoren
Middelbaar beroepsonderwijs
Primair onderwijs
Speciaal onderwijs
Voortgezet onderwijs
Vakbeurs IPON
Kennisplatform
Vakbeurs
Adverteren
Contact
Home
>
Berichten
Berichten
Filteren op datum
Filteren op categorie
Alle categorieën
AI in het onderwijs
Algemeen
Blended learning
Computable
Digitale geletterdheid
Digitale leermiddelen
Innovatie
Middelbaar beroepsonderwijs
Niet gecategoriseerd
Planningssystemen
Primair onderwijs
Privacy & beveiliging
Professionalisering
Speciaal onderwijs
Vakbeurs
Voortgezet onderwijs
Filteren op tags
Alle tags
A.I.
Aanbesteding
AI
AI in het onderwijs
algoritmen
Apps
Arbeidsvoorwaarden
Architectuur
Archivering
Artificial intelligence
ASL
Authenticatie
Award
Azure
Bendoo Arduino Box
Besturingssystemen
beveiliging
Biometrie
BiSL
Blockchain
Browsers
budgettering workshop
C#
call for papers
Carrière
Certificering
CFP
Chip
chromebooks
CIO
Cloud & Infrastructuur
Cloud Services
Cloudmigratie
Cobit
Column
competitie
Consulting
Cyberaanval
Cybercrime
Cybersecurity
Data & AI
Databases
Datacenter
Datacenters
datalek
DDoS
Deborah Carter
Developer
DevOps
Diensten
Digitale geletterdheid
digitale leermiddelen
digitalisering
Duurzaamheid
E-learning
Edtech
expertisepunt
Exploits
Fortran
Fusies
gespecialiseerd onderwijs
Glasvezel
Google
Google Eduacation
google education
Google gemini onderwijs
Google workspace
Governance & Privacy
Hacking
Hardware
Helpdesk
Heutink ict
Hosting
HPC
HTML
Identity Management
Infrastructuur
Innovatie & Transformatie
INOS
inschrijven
IPMA-methodiek
IPON
IPON 2018
ISO
IT-auditing
ITIL
Java
kennissessie
keynote
Kunstmatige intelligentie
Laptops
leerlingvolg systeem
leermiddelenketen
lerarentekort
Linux
Logistiek
Machine learning
Magister
Malware
MBO
Mediawijsheid
Moo suite
Netwerken
Nieuws
nieuwsbrief
NOT
Office
Onderwijs
onderwijsinnovatie
Onderwijsnieuws
Opensource
Opleiding
Overheid
Overname
Phishing
Presentis
Primair Onderwijs
Prince2
Privacy
Professionalisering
Projectmanagement
Quantum
Robotica
Security
Security & Awareness
Smartphones
Social media
Software & Development
SQL
Starters
Startups
Tablets
techniek
Testing
TMap
trainingen
vakbeurs
Virtual reality
VMware-software
VO
Voorbereidingen
VR
Website
Werkplek & Beheer
Wie gunt wat
Wifi
COMPUTABLE
EZK-geld naar extra ict-omscholing
ALGEMEEN
Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
ALGEMEEN
Docente aan het ROC Tilburg een van de 50 namen op de shortlist voor de Global Teacher Prize 2021
ALGEMEEN
Amsterdam stopt 2,2 miljoen in mbo-onderwijs
COMPUTABLE
ROC Mondriaan zwicht niet voor hackers
ALGEMEEN
Dag van de leraar: de aftrap van de challenge #kentumijnog
DIGITALE LEERMIDDELEN
Onderzoek: Welke digitale vaardigheden jongeren tussen de 10 en 15 jaar al voldoende hebben ontwikkeld.
ALGEMEEN
Uitgever Sanoma mag Iddink overnemen
ALGEMEEN
Google Workspace for Education blijven gebruiken? Voer eerst deze handelingen uit
ALGEMEEN
Mbo”s gaan ook na corona verder met online onderwijs, tegen de wil van de Kamer
ALGEMEEN
Kidskonnect breidt uit naar België met overname Deona
ALGEMEEN
Vooraankondiging: oproep indienen kansrijke interventies NP Onderwijs
ALGEMEEN
Open leermateriaal inzetten op uw school, wat komt daar bij kijken?
COMPUTABLE
Gehackt ROC Mondriaan nog weken plat
ALGEMEEN
Leraren overwegend positief over blended learning
ALGEMEEN
GO! scholengroep Fluxus digitaliseert met Prowise
COMPUTABLE
Leraren overwegend positief over blended learning
COMPUTABLE
Zo zet je continuïteit in onderwijs op scherp
COMPUTABLE
Google-dienst blijft geschikt voor onderwijs
COMPUTABLE
Digitale geletterdheid leerlingen blijft punt van zorg
COMPUTABLE
Tweede Kamer wil af van super-rekenmachine op school
COMPUTABLE
Kunstmatige intelligentie leert van kinderen
COMPUTABLE
KidsKonnect neemt Social Schools over
COMPUTABLE
Onderwijsban op Google-diensten afgewend
1
…
21
22
23
24
25
…
145