https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search/
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search-translated/
https://www.ipon.nl
Begin je zoektocht hier...
Laden...
We laden de resultaten voor je zoekterm
gevonden voor je zoekterm
Aan het zoeken...
Bekijk alle resultaten
Er werden geen resultaten gevonden voor je zoekterm
resultaat gevonden voor je zoekterm
resultaten gevonden
Zoekresultaten aan het laden
Aan het zoeken...
Kennisplatform
Vakbeurs
Adverteren
Contact
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search/
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search-translated/
https://www.ipon.nl
Begin je zoektocht hier...
Laden...
We laden de resultaten voor je zoekterm
gevonden voor je zoekterm
Aan het zoeken...
Bekijk alle resultaten
Er werden geen resultaten gevonden voor je zoekterm
resultaat gevonden voor je zoekterm
resultaten gevonden
Zoekresultaten aan het laden
Aan het zoeken...
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search/
https://www.ipon.nl/wp-json/nexus/v1/search-translated/
https://www.ipon.nl
Begin je zoektocht hier...
Laden...
We laden de resultaten voor je zoekterm
gevonden voor je zoekterm
Aan het zoeken...
Bekijk alle resultaten
Er werden geen resultaten gevonden voor je zoekterm
resultaat gevonden voor je zoekterm
resultaten gevonden
Zoekresultaten aan het laden
Aan het zoeken...
Home
Artikelen
IPON Magazine
Thema’s
AI in onderwijs
Digitale geletterdheid
Digitale leermiddelen
Innovatie
Planningssystemen
Privacy & beveiliging
Professionalisering
Vakbeurs
Sectoren
Middelbaar beroepsonderwijs
Primair onderwijs
Speciaal onderwijs
Voortgezet onderwijs
Vakbeurs IPON
Kennisplatform
Vakbeurs
Adverteren
Contact
Nieuws
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Automatisch rapportcommentaar genereren met GPT-3
Actueel
|
Digitale leermiddelen
De app GPTZero detecteert ChatGPT geproduceerde content
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Podcast: 'ChatGPT en onderwijs'
Algemeen
Informatiemanagement op school – inzicht in het applicatielandschap
Algemeen
Digitalisering op school? Met MYRA weet u waar u staat
Algemeen
Is ChatGPT de volgende gamechanger voor het onderwijs?
Actueel
|
Digitale leermiddelen
De voordelen van een ethisch gesprek met Lego Serious Play: ‘Iedereen doet en denkt mee’
Actueel
|
Digitale leermiddelen
De voordelen van een ethisch gesprek met Lego Serious Play: "Iedereen doet en denkt mee"
Algemeen
Immersive technologie in het onderwijs: deze waarden verdienen aandacht
Actueel
|
Privacy & beveiliging
Informatiemanagement op school – het belang van informatiebeveiliging en privacy
Algemeen
Werkvormen met digitale tools, deel 3: Choice Exit Cards
Actueel
|
Digitale geletterdheid
Asociaal gedrag online: Nederland laat het massaal gebeuren
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Zet menselijkheid voorop bij digitalisering in het onderwijs
Actueel
|
Digitale geletterdheid
Dit zijn de tien winnaars van de Special Media Awards 2022
Algemeen
Gratis toegang tot wetenschappelijke publicaties voor onderwijsprofessionals met twaalf maanden verlengd
Actueel
|
Digitale geletterdheid
Dit was hoe Nederland het sociaal hield tijdens de #WvdM 2022 – Like en Cancel
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Impuls Open Leermateriaal trapt af, zes pilotprojecten gepresenteerd
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Blog Jan-Wolter Smit : Werkvormen met digitale tools
MBO
Actueel
|
Middelbaar beroepsonderwijs
Podcast: Hoe geeft het mbo digitaal burgerschap een plek in het curriculum?
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Digitale Geletterdheid wordt eindelijk vast onderdeel van het onderwijscurriculum
Algemeen
Informatiemanagement op school – taken en verantwoordelijkheden
Algemeen
Studie-uitval voorspellen in het mbo – kan AI helpen?
Actueel
|
Digitale leermiddelen
Intelligente technologie in de klas
Primair Onderwijs
Actueel
|
Primair onderwijs
Leerkrachten in het primair onderwijs voelen zich veilig op hun school
1
2
3
…
10
11
12
13
14
…
135
136
137